9.5.08

Forest je frajer

Netusil som, ani nahodou, co to auto dokaze.
Bol som v lese, isiel som cez koryto takeho minipotoka, netusil som, ze tam na sirku vojdem. Ostatne auta ostali dole, k nam nalozili vodu a naklad a sup hore.
Parada... Vysiel by som az uplne na vrch vinohradu, ale bohuzial tam bol drot a bal som sa, ze sa mi zapletie do napravy. Tak som to neriskoval a nechal som to v strede - aj tak to bola obrovska pomoc.
Cesta dole bola ine kafe. Musel som sa otocit a to som nezvladol. Auto bolo na 3 kolesach, viselo vo vzduchu, vsade prskalo blato, ale islo tam, kam som chcel ist. To sa mi normalne nechcelo verit.
Lenze som si nevsimol, ze v koryte tej riecky je veliky kamen. A tak som napriek Johnyho navigovaniu don nacuval a graficky upravil zadny naraznik ;-)
Kazdopadne, je to off-road, takze ma podla toho aj byt upraveny.
Uz to je pravy offroad ;-)
Ked sme zisli dole, bol som uplne vo vytrzeni. Proste som nechapal, co to dokazalo spravit a ako je to fyzikalne mozne. Inak to videla Lucia, ktora sa skoro po..., ked videla auto s jednym kolesom vo vzduchu, ako sa prevazuje hore-dole.
Najhorsie dopadol Johny, pretoze som raz zabral skor, ako stihol odbehnut a sprska blata mu graficky upravila tvar a tricko ;-)
Vo vinohrade sme sa spoznali so zaujimavymi ludmi, poriadne sme sa narobili.
Lucia vsetkych prekvapila. Na to, aka je mala, chytila motyku a poriadne im to natrela ;-)
Ja som bol z chlapov najslabsi, nemam vydrz, to je jasne. Janikov otec - to je iny nezmar. Ten clovek asi zabudol, ze sa ma obcas aj unavit. Ten robil v jednom kuse. To aj Johny odpocival viac. Ale zjavne to maju v genoch.
Podarilo sa mi par celkom zaujimavych portretov a momentiek. Aj Lucia co-to cvakla a ako obvykle - ma skvele oko.
Akurat teta Dana sa nejako nechcela fotit a podla toho na tych fotkach aj vizera... Holt usmev nevycarujem, jedine Photoshopom a to ja neuznavam...
Dohodli sme brigadu u nas buducu sobotu. Tesim sa vela, ked budu ti ludia makat tak, ako makali dnes, tak spravia za doobedie vsetko, co odkladam pol roka... A okrem toho je s nimi strasna sranda.


View Larger Map