21.7.08

Autoslalom je celkom sranda

V sobotu sa ozval Matko, ze sa flaka niekde na motokarovej drahe a ze je tam nejaky zavod. Tak sme si spravili vylet a bolo to celkom fajn - amatersky zavod na motokarovej drahe, rozdelenie do kategorii podla obsahu, ziadne obmedzenia, co sa tyka velkosti alebo hmotnosti, proste divocina.
Matovi sa podla mna moc nedarilo, ma na viac, ale ved sa s tym autom este len spoznava...
Ukecal som organizatorov a pustili ma fotit na trat. V prvej polovici som mal naprd nastavenu clonu (musim nosit notebook, inak to nie je poriadne vidno), ale potom som to opravil a par zaberov sa tym padom podarilo. Aj ked - cim viac som sa snazil (pri Matovi), tym menej mi to islo, takze VSETCI maju lepsie fotky, ako on ;-)
Nabuduce (koncom augusta) sa skusim pridat aj ja, len tak, nech si s Forestom pokruzim po trati. Nepojdem na cas, ale skusim, ci sa trafim aspon do polovice kuzelkov...